Известие

Collapse
No announcement yet.

Слаб сигнал от код ключ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Слаб сигнал от код ключ

    Колеги, имам един проблем с ключа. От време на време колата не го разпознава и не угасва на таблото контролната лампа. След няколко упражнения, вадене и мушкане в контакта се оправя. Като закача колата на диагностика ми дава грешка на която пише че има слаб сигнал от ключа.
    Въпроса ми е този сигнал може ли да отслабва ако батерията в ключа е пред умиране?
    Alfa Romeo 166 2,4 JTD

  • #2
    Най-лесно е да смениш батерийката и така ще разбереш...
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 120hp 2001 red
    Suzuki IGNIS 1.3 VVT 93hp LPG 2005 grey
    http://www.family-sozopol.com/

    Comment


    • #3
      При всички положения си смени батерията на ключа Но на мен ми правеше същия проблем и беше от обрача на контакта.
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
      Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

      Comment


      • #4
        Лампата на таблото няма нищо общо със алармата (т.е. със батерята във ключа), но със имобилайзер които си работи без батеря (RFID технологя). Ако отвориш ключа ще видиш платката със батериите за алармата и от пред един маничък черен блок, това е имобилайзер.
        Шансът да се скапа rfid-то е почти нулев. Обаче по често има проблем свързано със антената които е вградена във ключалката (т.е. кадето вкараш ключа) : може полускъсана жица, лош контакт, т.н.т. но сигурно е една тъпотия от този сорт.
        Първо изолирай проблем като изполваш резервня ключ, чистиш грешката (във този ред а не обратно ) и чакаш да видиш дали пак се поевява грешката. Ако да, ориентирай се към антената.
        Успех.
        Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

        Comment


        • #5
          Най лошото е че купих колата с един ключ. Но грешките си ги чистя чрез Ваг-кома, точно на него когато отчете грешката пише, че "има слаб сигнал от ключа или ключа не е оригинален!"
          Ще започна от батерията на ключа, по късно ще видя около ключалката.
          Благодаря ви за бързите отзиви!
          Alfa Romeo 166 2,4 JTD

          Comment


          • #6
            Виж как е реализирано при 156.
            При 166 едва ли е нещо коренно различно.

            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=45678
            Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
            ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

            Comment


            • #7
              Добре де ние как можем да знаем кои е кода на имобилаизера!Да разбирам че трябва да го имам на картонче така ли ?
              5 Ланчии зад гърба си!
              И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Pepko-Bepko Покажи съобщение
                Добре де ние как можем да знаем кои е кода на имобилаизера!Да разбирам че трябва да го имам на картонче така ли ?
                По принцип колата си върви в комплект с три ключа и две картончета с електронен и механичен код на ключа.Ако го нямаш,може да идеш да ти го прочетат при ключар,дето се занимава с това,а вероятно и в някои от сервизите могат да го направят.
                Най-вероятно е разместена феритната антена(пръстена около патрона на ключа) или е хлабава буксата на имото.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                  Виж как е реализирано при 156.
                  При 166 едва ли е нещо коренно различно.

                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=45678
                  Да не спамя в тази важна тема...
                  Това с механичното вкарване на кода важи ли за 156 1,8 97г на която педала на газта е с жило?
                  Alfa Romeo 1.8 TS `98
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                    Да не спамя в тази важна тема...
                    Това с механичното вкарване на кода важи ли за 156 1,8 97г на която педала на газта е с жило?
                    Да, в пълна сила.
                    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
                      Да, в пълна сила.
                      С риск да се изложа... но как ЕКУ-то разбира кога е натиснат педала? Не съм видял да има датчик некъф?
                      Alfa Romeo 1.8 TS `98
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                        С риск да се изложа... но как ЕКУ-то разбира кога е натиснат педала? Не съм видял да има датчик некъф?
                        Има на самата дросел клапа, зацепен с оста, на противоположната страна, където е захванато жилото. Казва се TPS (това черното с буксата с трите пина):



                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                        Comment


                        • #13
                          Ясно... Беше повече от изчерпателен...
                          Alfa Romeo 1.8 TS `98
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            И така само не стана ясно става ли тоя номер за 166
                            Alfa Romeo is a wonderful way of life!

                            Comment


                            • #15
                              За да не пускам нова тема защото проблема ми е подобен ще пиша тук. Та ето какво стана от 2 или 3 дни от десет паления при едно или две не разпознава ключа от първият път а може би от третия или четвъртия път и другото което е установих че ключа ми се вади при всяко едно положение а не трябва да е така според мен. Прочетох всичко писано по въпроса. Утре ще ходя на ключар в Бургас /Бургазлии могат да ми препоръчат/ но си мисля друго ако си взема само патрона с кабелите и ключовете + двата патрона на вратите и на багажника от друга кола дали ще тръгне или имобилайзера е свързан с ИЦС.

                              Поздрави
                              алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                              алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                              Comment

                              Working...
                              X